Slide
Zwrot
1. Zapakuj produkty i wypełnij formularz

Pobierz, wydrukuj a następnie uzupełnij formularz zwrotu. Sprawdź czy wypełniłeś wszystkie pola. Starannie zapakuj produkty i dołącz wypełniony formularz do zamówienia.

2. Wyślij przesyłkę

Wyślij przesyłkę na adres ze strony Kontakt. Zalecamy wysyłkę za pomocą kuriera. Nie odbieram pobrań ani paczek nadanych do punktu odbioru(Paczkomaty itp.)

Adres siedziby:
NOSHI
Roźwienica 177
37-565 ROŹWIENICA
Tel: +48 666 650 400

3. Zaczekaj na zwrot środków na Twoje konto

Środki zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni od daty przyjęcia przez nas towaru.

Zwrotu środków realizujemy za pośrednictwem platformy Przelewy24 lub na numer konta wpisany w formularzu (wymagane dla zamówień za pobraniem).

Wymiana
1. Zapakuj produkty i wypełnij formularz

Sprawdź czy produkt na który chcesz wymienić towar jest dostępny. W przypadku gdy produkt jest dostępny, prosimy o kontakt z nami w celu rezerwacji towaru. Jeżeli towar w danej chwili nie jest dostępny na sklepie, wymiana może potrwać dłużej. Napisz do nas na: kontakt@noshi.pl aby dowiedzieć się kiedy można spodziewać się produktu.

Pobierz, wydrukuj i dokładnie wypełnij formularz wymiany. Następnie zapakuj starannie przesyłkę dołączając do środka formularz wymiany.

2. Wyślij przesyłkę

Wyślij przesyłkę na adres ze strony Kontakt. Zalecamy wysyłkę za pomocą kuriera. Nie odbieram pobrań ani paczek nadanych do punktu odbioru(Paczkomaty itp.)

Adres siedziby:
NOSHI
Roźwienica 177
37-565 ROŹWIENICA
Tel: +48 666 650 400

3. Zaczekaj na paczkę z wymienionymi produktami

Po przyjęciu przez nas przesyłki, weryfikujemy powtórne dostępność produktów i kompletujemy zamówienie. Następnie, po skompletowaniu wysyłamy je z powrotem na Adres nadawcy na nasz koszt.

Reklamacje

Ewentualne reklamacje prosimy zgłaszać drogą mailową na e-mail: kontakt@noshi.pl.
Prosimy o dokładny opis wady produktu, datę kiedy wada została stwierdzona oraz zdjęcie w załączniku przedstawiające defekt
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.